9

än en gång plågade jag mig själv med att se p.s i love you. borde sluta kolla på alla dessa romantiska filmer om evig lycka och fantastiska karlar för det gör mig inget gott. alls. peppar mig själv med att läsa citat av fantastiska paulo coelho. kanske det blir en text över revbenen av denna man istället för en stor bild.

"You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.”

“Life was always a matter of waiting for the right moment to act.”

“The biggest mistake of the man is that he thinks he doesn't deserve the good and the bad things from his life.” (oki, det här hör mig lite arg..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0