diet

Planerar hårdträning, dieter och viktnedgång i mitt huvud men slutar alltid med en stor chokladkaka och filmtittande i sängen. Hittade bilder på mig själv från en fotografering och började nästan gråta av vad jag såg. Hur fan kan jag tillåta mig själv att se ut såhär? Mår illa av blotta tanken på godis men ligger likt förbannat och sneglar på chokladen som ligger bredvid mig. Hinner som bli less då resultaten av en ändrad livsstil inte kommer på en gång. Efter veckor av joggingturer, intervaller, gympa, step och gym plus en kost utan onyttigheter där pasta, ris, potatis och bröd var borttaget såg man ingen skillnad alls. Gick ner nästan 8 kilo när jag var utomlands och nu har jag snart gått upp allt igen. Helvete säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0