16 juni

Önskar jag var i Umeå så jag kunde krama om min M och gratta henne på både födelsedag och student som firas idag. Får se till att göra det så fort hon eller jag kommer över till respektive länder.

Annars är jag totalt död. Jobbar hårt och mycket tjaffs om skit som är så oviktigt. Förstår inte varför folk inte bara kan göra sitt jobb och sluta gnälla om allting. Känns som att HP borde ha kommit på för länge sen hur man blockar facebook spel och liknande så att folk faktiskt gör någonting istället för att sitta och bygga farmar hela dagarna. Blir less och irriterad då andra får skit för att vissa inte kan göra vad dom ska och då dom tjaffsar emot som tusan när man säger åt dom. Känns som vi sitter på dagis ibland då eget ansvar inte verkar vara en stor del av denna arbetsvardag och man måste påminna och påminna för att saker skall bli gjorda. Nu slutar jag i alla fall och funderar på att antingen fara hem och knapra på en marabou chokladkaka som jag fick tag på när jag var på IKEA sist eller gå på ett leaving pint event som är ikväll för två av mina kollegor som skall flytta tillbaka till Sverige.
Trackback
RSS 2.0