15 juni

Nästa tisdag kommer pappa och Dan hit. Tisdag kväll. Och stannar till måndag morgon. Kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar. Kommer vara ledig alla dagar så jag kan tillbringa varenda vaken stund tillsammans med världens finaste pappa och lillebror. Sitter och försöker planera vad man kan göra i denna stad men jag kommer inte på så mycket. Den består som mest av pubbar och skräp. Dublin borde bli utnämnd till världens skitigaste stad.

Har dödsångest för att jag missar metaltown i år. Har aldrig kunnat föreställa mig en bättre lineup. Missade sweden rock också som var förra helgen som jag hade lovat mig själv enda sen förra året att jag skall på i år. Vem kom på att jag skall jobba på Irland när det är så många bra festivaler i Sverige i juni? Funderade ett tag på om jag kanske skulle locka över pappa och Dan och åka till England och gå på sonisphere festival där i år. Inte pjåkig lineup där heller. Förstår inte varför alla bra band ska spela på sonisphere utomlands men överge hela festivalturen när dom kommer till Sverige.

Vilket flummigt inlägg det här blev. Men allt för dig M.
Trackback
RSS 2.0