my oh my

fick sova ända tills klockan 9 idag. köpte öronproppar och hoppades att det skulle funka. vaknade 4 gånger av att jag tappat dom. mina öron är helt värdelöst små och fan ingenting passar i dom egentligen. får bege mig ut på jakt efter öronproppar för barn eller nått.

drömde att allt var bra och att jag inte gjorde konstiga och onödiga saker utan någon anledning alls. men så är det ju förstås inte. vette tusan vad jag gjorde egentligen och vette fan varför heller. har ingen bra anledning till det alls faktiskt. drygt. vet inte vad som hände. nått som jag uppfattade som obekvämt som blev nått som inte alls hade behövt inträffa och absolut blev ännu mer obekvämt. blir arg på mig själv. verkar som jag har en tendens att strula till saker och ting.

Kommentarer
Postat av: malin

<3

2011-02-27 @ 02:28:57
URL: http://malinxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0