You let me down. Again.

Vet inte hur jag någonsin kommer kunna lita på någon när de enda personerna jag är förväntad att känna en otrolig tillit till fortsätter att svika mig gång på gång. Vet inte hur jag någonsin skall få ork och krafter till att göra någonting åt mitt eget liv när jag hela tiden måste fortsätta att ta hand om de personer som skall kunna sköta sig själv vid det här laget. Hur fan ska jag någonting kunna lita på att nått som någon säger till mig är sant egentligen? Äckliga jävla skit värld och människor som finns i den. Jag skulle bara vilja gå tillbaka och göra om och göra rätt, så någonting faktiskt blir som det är tänkt för en gångs jävla skull. Jävla helvete.


"Jag säljer ju bara". No shit, jävla idiot. Det är det som är det jävla problemet. Hjärnlösa jävla kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0