Telling stories

Är totalt förstörd av all stress och alla ner tryckta känslor jag har inom mig. Går runt som en levande zombie och allting bara snurrar. Lider av tillfällig minnesförlust och glömmer hela tiden bort saker. Känns som det har gått flera dagar då det egentligen bara har gått ett par timmar och jag får anstränga mig för att minnas vad jag gjorde tidigare samma dag. Jag säger helt ologiska saker och mår illa av att äta. De senaste dagarna har jag livnärt mig på coca-cola och jag har konstant huvudvärk. Vet inte när jag grät sist och är hela tiden på väg att tappa kontrollen totalt. Jag är väl medveten om att när allt det här är slut och jag faktiskt har tid att bara ligga ner och ta det lugnt, komma ikapp med mig själv, så kommer det slå till hårt som fan. Känner mig själv tillräckligt bra för att jag mest troligt inte kommer låta det hända överhuvudtaget och istället fortsätta och sysselsätta mig dagar som nätter för att slippa ta itu med det.


Hur som haver så spelar det ingen roll hur jävla mycket jag stressar, för jag kommer inte klara skolan i alla fall. 100 sidor text och 90 instuderingsfrågor i naturkunskap eller 14 del kapitel i företagsekonomi behöver jag kunna tills på torsdag efter lunch. Dan fyller år i morgon och jag kommer vara ett svin om jag inte sätter mig på en jävla buss till Nordmaling. Ingen present har jag köpt heller. Sen så har jag en bok att läsa, ett pm att skriva, måste fara och simma imorgon efter skolan, en redovisning i morgon bitti, ett muntligt prov imorgon klockan 10, allt jävla skit med UF och vad fan allt det nu är. Jag har fått bort matten, svenska talet och svenska b kursen. Kurs proven i franska jag håller på med just nu har jag klarat men det svåraste är kvar.


Har inte gråtit på flera veckor och har så mycket ner tryckta känslor och tankar inom mig så jag tror att jag kommer sprängas snart. Behöver komma bort från det här nu, långt bort som fan. Behöver skratta och göra någonting jag faktiskt tycker om. Tror inte det krävs mycket mer än att sitta och fika med en vän. Skulle behöva en massage till Andy Mckee's underbara gitarr stämmor i hopp om att jag faktiskt kan varva ner och slappna av för en gångs skull. Drömmar mardrömmar om nätterna och orkar knappt röra på mig längre på grund av närings och sömn brist. Dessutom skall de regna på fredag och lördag. Då det absolut inte får regna. Skulle vara min tur om det regnar på bal dagen också. Eller att vi faktiskt inte får tag på något flak. För just det ja, hela jävla klassen är så jävla oengagerade och det är fan bara jag som bryr mig om skiten. Så vem ligger det inte på att fixa det? Jo, mig. Men jag kommer fan inte röra ett finger på UF längre. Jag har gjort tillräckligt mycket och det som är kvar får fan dom andra fixa, medans jag fortsätter stressa ihjäl mig och kommer sluta med anorexia om jag inte får i mig någon mat snart. Men hur jävla kul känns det egentligen att äta då jag börjar må illa och får spy reflexer av det numera? Jävla skit säger jag bara. Tänker gå och käka migrän medicin, öppna ännu en coca-cola och sätta mig med - precis - plugg. Skjut mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0