rocket man

Just fucking shoot me. Även om jag förtjänar att må precis som jag mår så orkar jag inte kliva in i en jävla depression med sömnlösa nätter, mardrömmar och dagar då jag är på gränsen till att bryta ihop hela tiden just nu. Hela dagen har tillbringats med att försöka sysselsätta mig själv från att inte bryta ihop men jag har total misslyckats och det blir bara värre hela tiden. Jag får inte bort tankarna från det här och även om jag har legat i sängen i över två timmar så har jag fortfarande inte somnat. Jag kan tänka mig att det blir en sen natt ikväll då jag inte lyckas sluta gråta och då jag inte ens lyckas fokusera på ett jävla tv program för att det är så mycket tankar som vandrar runt i mitt jävla huvud. Jag blir bara så jävla less på mig själv för att jag är en sån jävla idiot. Jag skäms över mig själv och skulle helst av allt inte gå utanför dörren på ett par dagar. Men vad har jag för val egentligen. Får hoppas att saker och ting har blivit bättre till på torsdag, för det är ju en sån där dag då man måste stråla av lycka och se så vacker och glad ut i flera timmar. Kommer bli spännande det här. Jag kanske bara helt enkelt ska hålla käften och stänga in det jag känner istället, för just nu förvärrar dom bara saker och ting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0