Mothers day

Givande jävla skit dag. Har precis fått återberättat för mig vad jag har gjort i fredags. Har dessutom kommit fram till att jag inte ska dricka för att jag blir en jävla psycho bitch utan dess like. Tappade kontakten med mig själv någon gång under kvällen och kan inte minnas ett skit. Kan dessutom inte förklara varför jag betedde mig som jag gjorde. Det saknas fortfarande över en timme under kvällen där jag inte har en aning om var jag var eller vad jag gjorde. Under den timmen har jag i alla fall slagit sönder min telefon på grund av någonting och nu har jag fått sitta och jävlas med HTC's och swedbank's hemsida för att få hem ett nytt skal då halva mitt saknas och den andra halvan är helt sönderrepad. Någonting annat givande med idag är att jag skrek av smärta då jag skulle ta mig ur sängen för att jag har så ont i rygg och nacke. Förutom det tänkte jag fira mors dag utan en mor att fira och fortsätta ha ångest för att jag är en jävla jubelidiot. Hittade förövrigt ett kvitto från lassarettsgatan 12 i Örnsköldsvik där jag har köpt en läsk 20 i 1 i fredags natt. Har två funderingar kring detta. Hur tog jag mig 10 mil från Umeå bara sådär och tillbaka och när fan köpte jag en läsk? Go event.. Måste vara något som varit nere på kajen. Men fortfarande, jävligt förvirrande att hitta i sin plånbok dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0