Lithium

Stressen över skolan håller på att ta kål på mig. Jag försöker planera och strukturera upp allting för att hinna klart innan jag går ut men jag vet fan inte hur jag ska klara det. Jag har huvudvärk hela tiden och har fått helt sjuka migrän attacker de senaste veckorna. Jag har till och med spytt pga migränen. Det har aldrig hänt förut. Jag drömmer helt vrickade mardrömmar och jag bryter ihop så fort någonting går fel. Jag tycker att skolan kan ta slut nu så att jag blir en människa igen, för det här går fan inte.. Borde skaffa ny sömnmedicin, ta tag i skolarbetet på riktigt och försöka att njuta av dagarna så gott det går. Allting ordnar sig nog till slut. Kanske.. Man kan ju alltid hoppas iaf.

Snart är det dessutom mammas 1 års dag. Ett år sedan hon försvann. Kanske är det de som har gjort att jag är totalt förstörd och knappt orkar göra någonting överhuvudtaget. Det i kombination med stress över skola, körkort, jobb, framtiden och allting annat som ligger och skaver i bakhuvudet på mig. Jävligt synd att 1 års dagen är på en onsdag. Annars hade jag flugit ner till Stockholm och besökt minnes lunden. Finaste, finaste mamma. Jag tar hand om din orm så gott jag kan iaf, även om jag är livrädd för den så tänker jag fan inte sälja den. Hoppas du mår bra nu, var du än är. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte vad det står på din rygg eller vad det betyder, men framför allt inte VARFÖR du faktiskt har det där.



Du är ju en hård tjej nu för tiden, inte sant?

2010-05-03 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0