Lamb of god

Har varit så jävla förbannad över ingenting de senaste dagarna. Jag är allvarligt beredd att döda någon för att jag är så jävla förbannad. Telefonen blev offer för ilskan i fredags och nu är hälften av den borta. Idag for solglasögonen åt helvete över en jävla skit sak. Jag ska stänga in mig i min jävla fitt lägenhet men alla dom 10 000 kryp som har bestämt sig för att bosätta sig här med mig och sysselsätta mig med att döda dom och få ut aggression på det sättet. Har precis brutalt slagit ihjäl den största slagbaggen jag sett i hela mitt liv och tro det eller ej, men det kändes fan lite bättre. Men sen kompenserar det faktum att den största skalbaggen jag någonsin sett faktiskt virrar omkring på mitt vardagsrums golv upp det hela rätt hårt. Ger sig inte det här snart vet jag fan inte vad jag ska göra. Behöver fan göra nått roligt istället för att sitta här och vara förbannad på allt och alla. Någon? Nä, jag trodde väl det. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0