I thought that I heard you laughing

Det känns i mig att nästa vecka är det precis ett år sen hon försvann. Nästa onsdag. Från och med denna onsdag till nästa onsdag kommer jag mest troligt må ungefär som den värsta veckan i hela mitt liv, som ägde rum då för precis ett år sen. Jag vet inte hur många gånger jag har sett hennes ansikte idag. Med diverse maskiner inkopplade, med en blick som visade att hon inte fanns där bakom. Eller när jag står i hissen och får beskedet att hon hunnit försvinna under tiden jag står där och väntar på att komma upp till rätt jävla våning.
Jag hatar att vara själv nu. Jag hatar att jag bor själv nu. För redan den här veckan känner jag att det här kommer bli så jävla jobbigt. Redan nu, när jag precis lyckats bryta ihop för andra gången idag. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas med det här.



Kommentarer
Postat av: lina

gumz! Ring om det är något! Kan komma någon gång om du behöver någon. Finns här. Puss! Loveu

2010-05-12 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0