Good times

Den här dagen blir bara bättre och bättre. Ångesten blir större hela tiden och jag började gråta under ett jävla ugly betty avsnitt för att jag kom på vilken fruktansvärt dålig människa jag är. När jag skulle diska det enorma diskberget så lyckades jag krossa ännu ett glas och allting bara sket sig. Nu har jag storstädat min lägenhet i hopp om att jag skulle kunna tänka på annat men den gubben gick inte heller. Dödade precis två skit stora spindlar som bosatt sig på väggen precis ovanför mig säng och lyckades tappa båda spindel liken rätt ner i min säng, utan att hitta dom sen. Lär få en trevlig överraskning i kväll när jag ska sova.. Nu ska jag försöka tvinga i mig dagens första måltid och sedan gå ut och röka dagens första cigg. Jag har inte ens låst upp dörren idag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte en dålig människa.

Det är bara det att oturen har kommit till dig.

Förr eller senare passerar den & då är det nån annans tur...

Var stark, snart så blir det bättre.



2010-06-04 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0