I min fantasi

De senaste veckorna har varit riktigt bra. Jag behövde ta semester från mitt liv och komma bort ett tag, och det var dessa dagar härifrån som fick mig att inse hur mycket jag faktiskt längtade tillbaka. Fast egentligen längtade jag inte tillbaka till Umeå, utan till dem som gör mig lycklig i detta gråa samhälle.
 
 
Jag gillar att vara hemma igen. Det gör jag verkligen. Till och med idag, då det är första gången på två veckor som jag är själv, gillar jag det. Efter att ha delat en stuga med 5 andra personer och umgåtts med hela tjocka släkten i ett par dagar så gillar jag lugnet.
 
Inte ens mitt samtal med M häromdagen var som det brukade. Det var på något sätt positivare, och handlade om helt andra saker. Men jag gillade det. Det känns på något sätt som att jag verkligen försöker se framåt nu. Kanske är ett nytt år precis vad jag behövde.

Nu har jag fått hem resten av Californication. Snart har jag sett hela säsong 3 också, och då finns det inget mer att se på. Men då jag har sovit ungefär 12 timmar de senaste nätterna så finns det inte en chans att jag kommer somna inom en snar framtid, så jag får väl leva med det helt enkelt. Klockan är redan ett insåg jag precis. Tiden bara flyger förbi. Nu är det slut på allt svamlande, Californication nästa! (och kanske glass, mm-mm, glass)
Trackback
RSS 2.0