'10

  • Finna tillit och lära mig vilka jag kan lita på och inte
  • Börja träna ordentligt
  • Finna ett intresse
  • Ta reda på vad jag vill jobba med/plugga till och göra det
  • Söka hjälp hos en professionell psykolog
  • Lära mig att hantera de negativa tankarna och känslorna jag har
  • Få insyn i, och förstå, hur andra människor tänker och känner
  • Körkort
  • Resa
  • Bli nöjd med mig själv
  • Klara skolan
  • Ta tag i de saker som stör min sömn och gör så att mardrömmarna uppkommer
  • Lära mig att prata om det jag finner jobbigt istället för att hålla det inom mig
  • Fixa tavlan p åmamma
  • Stötta min familj
  • Finna en lösning på boende problemet, alternativt finna någon att bo med
  • Skaffa riktiga vänner
  • (skaffa katt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0