Pathetic

Jävla fitt ångest. Vet inte hur jag ska få  mig själv att sluta gråta. Hela kroppen är helt slut, jag kan knappt röra på mig. Behöver få i mig mat med mår illa varje gång jag försöker äta. Jag vet inte vad det är som har hänt med mig. Allting kom på en och samma gång. Är helt jävla förstörd. Varför lyckas jag alltid med det här? I'm set to fail. Jag tror verkligen att jag har en förbannelse. Allting går bara åt helvete hela tiden. Det är tänkt att jag ska misslyckas. Vet inte riktigt vad jag är bra för längre. Vad gör jag för jävla nytta egentligen? Fan, allting är så jävla fucked up. Varför kan ingenting bara gå som jag vill att det ska gå? Helvete. Jag kan inte se ljuset i den här jävla tunneln. Jag vill bara vakna upp ur den här jävla mardrömmen. Varför, varför, varför? HELVETE, VAKNA DÅ. vakna.. vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0