Falling down

Funderar på att slå sönder hela lägenheten och gå och hoppa från en bro.

Kommentarer
Postat av: elenah

det ser jag fram emot!

2010-03-02 @ 17:27:06
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej...du är fin & älskad!

2010-03-06 @ 17:22:18
Postat av: Anonym

Nej....det gäller bara att hålla ut till The end.

Du är en fin person♥

2010-03-06 @ 17:27:17
Postat av: Anonym

Du verkar vara en omtänksam person som egentligen bara vill att dom som står dig nära ska må bra. På något sätt finns det alltid en utväg för allting, du kommer att hitta den så småningom. Ge det bara lite tid. Det kan kännas jobbigt inom en viss period, och jag vet att du kanske inte vill höra det här, men du är stark, det är du verkligen. Många skulle aldrig klara av det du varit med om, trots det så står du fortfarande på benen. Det är bara att kämpa vidare och göra allt för att inte behöva tänka på det så mycket, även fast det kanske kan vara bra. Du klarar det här.. Det vet du. fast.. vad vet jag? Det är bara vad jag tror. Hoppas du har det bra utöver det iallafall.

2010-03-08 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0