Like

Jag tycker om mitt liv rätt mycket just nu. Påsklovet har spenderats med bara bra saker och jag åker iväg till Paris på söndag och är borta en vecka. Har köpt min bal/student klänning för liiite för mycket pengar, men fin är den. Har gjort bort en skoluppgift som har tyngt ner mig i flera månader nu och har beställt hem massor med alkohol (hårdrocks versionen av absolut vodka, 1 liter jäger och 3 backar öl).. Nu har jag planerat oxfilé middagen inför imorgon och ska cykla iväg och handla. Imorgon skall jag tillbringa kvällen med världens bästa Lina. Kan inte bli mycket bättre det här!

Kommentarer
Postat av: "världens bästa lina"

tack för igår gullong! Hoppas ni får det super i Paris! :) PUSS!

2010-04-11 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0