Within destruction

Det känns som att någon kastar sylvassa knivar i huvudet på mig och sedan går fram och vrider om. Jag har nu haft huvudvärk i två dagar men det är först nu det har gått över till en migrän attack. Det smärtar att smsa och det smärtar att sitta vid datorn, men jag vågar inte låta bli att göra det. Lägger jag mig ner nu, i ett tyst och tomt rum, så vet jag inte hur det kommer gå. Det har ändå gått rätt bra idag, även fast jag varit på väg att bryta ihop ett par gånger. Men tar jag mig tid att tänka nu så vet jag att jag inte kommer klara att hålla det inne längre. Och just nu orkar jag faktiskt inte bryta ihop. Jag funderar ärligt talat på att stänga in mig i badrummet och spola vatten på mig tills allt varmvatten tar slut, kanske till och med längre än så. Men det slutar enbart i bråk med pappa för att jag har gjort slut på allt vatten, och det är nog faktiskt inte vad jag behöver just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0