Long day

Den här dagen kommer bli väldigt lång. Sömnmedicinen verkar fortfarande och jag är alldeles förvirrad. Har tydligen smsat med folk imorse, men det verkar inte ha gått så bra. Pratade med pappa som hade varit på en begravningsbyrå. Kan hända att begravningen är den 12e, kan hända att den är över midsommar. Han berättade också att sommarjobbet som sociala kunde fixa till mig var på sjukhemmet i Nordmaling. Där mamma har jobbat i alla år, på ett jävla sjukhem. Men äckliga tanter och gubbar som skiter på sig. Med mediciner och apparater överallt. Detta gjorde väldigt fort att jag bröt ihop, och sen dess har jag inte orkat ta mig ur sängen. Ser att det är fint väder ute, men vet inte vad jag skall ut att göra. Har gråtit i en timme nu och alla jävlar går i skola, så jag kan lika gärna gå och lägga mig igen. Tackar "gudarna" för att Tina inte är hemma, och för att jag inte vaknade av att Ajka kom hem och skällde. Känns som att den här dagen kommer bli väldigt givande. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0