Benen i kors

Ligger och funderar vad det är för fel på mig egentligen. Varför kan jag inte lita på någon? Varför kan jag inte ta mig samman? Varför gör varenda liten småsak att jag tappar humöret? Hur kommer det sig att hur mycket jag än försöker så lyckas jag inte förbättra mig på dessa punkter? Det verkar inte spela någon roll, även om jag lyckas hålla mig på banan ett par dagar så följs de alltid av ett par sömnlösa nätter, nervsammanbrott, tårar, tankar som aldrig verkar försvinna.

Funderar på hur lång tid det kommer ta för mig att börja lita på någon igen. Fast egentligen vet jag inte om jag har litat på någon helt och hållet någon gång. Kanske för att folk alltid har en tendens att visa att man inte skall lita på andra. Till och med de personer som jag verkligen trodde att jag kunde lita på, de som alltid har funnits där, har i slutändan visat vilka svin vi människor är. 

Skit. Nu ska jag ge upp det här och gå och äta en jävla frukt (diet ftw, då kanske jag slutar äcklas av min jävla spegelbild snart i alla fall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0