The rise of evil

Det går bra nu
Kompis, det går bra nu

Minns inte när jag skrattade så mycket som jag har gjort nu under min Göteborgs resa och under helgen. Minns inte att det fanns så otroligt sköna människor kvar i Umeå, med så dålig humor och så roliga påhitt. Men det är underbart. Speciellt då man är övertrött. Vet inte hur många skratt anfall jag fick bara under gårdagen. Vet inte när jag kände mig så omtyckt och välkommen senast, faktiskt. Och jag älskar det. Skolan kommer gå som en dans med det här gänget vid min sida. För helt underbara klasskamrater är det sällan man har, faktiskt. Hoppas att det här håller i sig länge, länge. Så jag hamnade back on track igen. Det behövs verkligen. Jag saknar att börja varje dag med ett leende. Men nu ska jag fan styra med det. Sluta vakna av att jag gråter och börja vakna av att jag skrattar. Helt underbart!



Kommentarer
Postat av: sekå

hahah, fin bild gleeeeeeeen...

2009-08-23 @ 17:24:36
Postat av: Louise

JAA, nästa gång är du bjuden ofc, men hm är du 18 ?! annars blire svårt att komma in på vart man nu ska men aja det fixar sig haha :)

2009-09-06 @ 18:38:29
URL: http://sjodinlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0